2013. január 20., vasárnap

hema felső 110-116-os fiúnak - Jelenlegi ára: 1 Ft

nyakánál ahol a cimke van, ott egy gyufafejnagyságnyi lyuk.
minden ruhát szinte itt vettem, amit most 1 ft-ra tettem.... sajnos én úgy vettem meg, hogy gyönyörü csomagnak volt hirdetve... nem akarom kidobni, hátha valakinek jó.
ha időd engedi nézd meg többi termékem is, 1 ft-ról indult sok felső.... az átvétellel kapcsolatos alábbi információk csak azért vannak, mert nem szeretnék még szaladozni is velük, igy is eléggé ráfizettem....
de ha épp megyek valahová akkor elviszem. az általában a határ út, de csak ha mindegy az időpont , mert én nem mindig és nem akármikor tudok menni. posta viszont csak ajánlva.
az alábbiak csak 1 ft-os ruhatermékekre vonatkoznak:
      -500 ft alatti vásárlás átvehető lakcimen,  
      - az felett határ út, 1000 ft. felett blaha.
      - postázom , ha 1 ft- is a végső ár. de csakis ajánlva!
kérlek csak úgy licitálj, hogy csak ajánlva postázok.
és kérlek 10 napon belül zárjuk le az adásvételt.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-02-07 21:25
. hema felső 110-116-os fiúnak - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése